12 Σεπτεμβρίου 2011

Αντί για τετράδια...iPad!

Το φετινό χτύπημα του κουδουνιού σε μας δεν φέρνει βιβλία. Κάπου αλλού δεν φέρνει τετράδια.
Σε Λύκειο της Γερμανίας,στην Κολωνία ,στο KAS,χρησιμοποιούν από την περσινή χρονιά iPad.
Ο καθηγητής σπάνια γράφει στον πίνακα. Φτιάχνει φιλμάκια στο youtube και έχει περισσότερο χρόνο για να συζητήσει στη τάξη.
Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση του iPad: Οι μαθητές είναι αυτόνομοι - Τους αρέσει  που μπορούν να ερευνούν στο internet άμεσα - Δουλεύουν πιο συγκροτημένα - Το μάθημα γίνεται εξατομικευμένο - Και οι μαθητές μένουν με την εντύπωση ότι μαθαίνουν πιό γρήγορα και περισσότερα.
Κατά τον καθηγητή,"το μέλλον ανήκει στην ψηφιακή τάξη. Αυτό δεν μπορεί να σταματήσει και θα το απαιτήσουν στο μέλλον και οι μαθητές. Ο ρόλος του Δασκάλου αλλάζει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο κλασσικός τρόπος διδασκαλίας θα μπει σε δεύτερη μοίρα.
Το iPad είναι ένα νέο εργαλείο μάθησης.".(http://www.zeit.de/2011/36/C-Interview-Ipad).